Положення DOTA2

ПОЛОЖЕННЯ

про організацію та проведення кубку профкому з дисципліни Dota2

 

  1. Загальні положення

1.1. Кубок профкому з дисципліни Dota2 (далі – Турнір) проводиться з метою:

  • організації студентського дозвілля;
  • популяризації сучасних інформаційних технологій;
  • об’єднання студентської молоді за інтересами.

1.2. Організатором кубку є Первинна профспілкова організація студентів, аспірантів і докторантів Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

1.3. Для проведення кубку створений суддівський комітет (далі – судді) у складі:

  1. Кузьменко Роман Віталійович;
  2. Кривенко Михайло Володимирович;
  3. Білик Маргарита Анатоліївна.

1.4. У кубку можуть приймати участь необмежена кількість команд.

  • 5. Приймати участь у турнірі можуть тільки студенти та аспіранти денної форми навчання Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, які є членами Профспілки працівників освіти і науки України та знаходяться на обліку у первинній профспілковій організації студентів, аспірантів і докторантів Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
  1. Склад команд

2.1. Команда складається з 5 основних гравців. Бажано мати 1-2 запасних гравця (не обов’язково).

2.2. Перед нікнеймом основних гравців бажано вказувати тег (абревіатуру команди). Наприклад AiTi.pink_unikorn.

2.3. Запасний гравець, якщо грає, повинен мати тег «standin».
Наприклад standin.pink_unicorn.

2.4. Пункти 2.2 та 2.3 передбачені для полегшення орієнтування суддям.

2.5. Один гравець може грати тільки за одну команду.

2.6. Заміни з інших команд заборонені (якщо команда не «програла» та продовжує приймати участь у чемпіонаті).

2.7. У матчі повинні приймати участь не менше ніж 3 гравці.

 

  1. Реєстрація команд

3.1. Реєстрація команд проводиться шляхом заповнення Гугл – форми, створеною оргкомітетом .

3.2.Дані про команду повинні мати:

  • ім’я та прізвище кожного учасника;
  • факультет та курс;
  • телефони учасників;
  • посилання на steam-акаунт, нікнейм в skype, посилання на сторінку FB(не обов’язково);
  • обов’язково вказується капітан.

3.3. Допускаються лише цензурні та етичні назви команд, та учасники с цензурними нікнеймами. У випадку невиконання цього пункту треба буде їх змінити. Якщо прохання про зміну назви не буде виконано, команда дискваліфікується.

 

  1. Порядок проведення кубку

4.1. Розклад ігр та турнірна таблиця ухвалюються суддями за декілька днів до початку чемпіонату, після завершення реєстрації команд.

4.2. Система проведення турніру – олімпійська, з вибуванням після двох поразок (doubleelimination).

4.3. Чемпіонат ділиться на 2 частини: відбіркову онлайн-частину та lan-фінали. Відбіркова частина, в свою чергу, ділиться на груповий та турнірний етапи.

4.4. Прохання про зміни в розкладі будуть розглядатися в індивідуальному порядку. Зміни в розкладі будуть проведені тільки після згоди обох команд.

4.5. Результати всіх відбіркових матчів надсилаються капітанами команд-переможців організатору до skype.

4.6. Результат подається у вигляді скриншоту післяматчевої статистики, яка з’являється після знищення (падіння) «трону» однієї з команд.

4.7. Скріншот результату повинен бути підписаний наступним шляхом: «Команда 1 vs Команда 2 (переможець)». Скріншоти з іншими назвами розглядатися не будуть.

4.8. Контактні дані капітанів будуть доступні на сайті profkom.ua разом із списком команд (або з турнірною сіткою).

4.9. Капітани мають додати усіх інших капітанів та суддів до skype.

 

  1. Порядок проведення відбіркової онлайн частини.

5.1. Система – до 1 перемоги. Тобто переможець визначається за результатом однієї гри.

5.2. Груповий етап.

5.2.1. Команди діляться на групи по 8 команд (випадковим образом).

5.2.2. В групах команди грають поміж собою.

5.2.3. Перемога – 1 очко для команди, програш, відповідно, – 0.

5.2.4. Неявка команди – технічна поразка.

5.2.5. По результатам всіх ігор, 4 команди, які мають найбільшу кількість очок в групі     переходять в сітку «winners», а 4 нижні команди – у сітку «losers».

5.2.6. На цьому етапі чемпіонат переходить на стадію «турнірного етапу».

5.3. Турнірний етап.

5.3.1. Для сітки «winners»  система – до 3 перемог. Тобто переможець визначається за результатом трьох ігор.

5.3.2. Для сітки «losers» переможець визначається за результатом однієї гри.

5.3.3. Команди розподіляються по принципу, описаному в пункті 5.2.5.

5.3.4. Команди діляться на пари і грають.

5.3.5. Переможець сітки «winners» проходить далі, а команда, яка програла «падає» у сітку «losers».

5.3.6. Переможець сітки «losers» проходить далі і грає з командою, яка «впала» з сітки winners, а команда, яка програла вибуває з турніру.

5.3.7. Така система проводиться до тих пір, поки не залишиться 4 команди.

 

  1. Lan-фінали.

6.1. На цьому етапі матчі будуть проводитися в окремому приміщені з потрібною технікою.

6.2. Lan-фінал буде проведений у Колонній залі Північного корпусу
ХНУ імені В.Н. Каразіна.

6.3. Гравцям на час ігор надається необхідна техніка (ноутбук, мишка).

6.4. При бажанні, гравці можуть використовувати особисту техніку (ноутбуки, миші, навушники тощо).

6.5. Граються 3 матчі:

6.5.1. Фінал сітки «winners».

6.5.2. Фінал сітки «losers».

6.5.3. «Гранд-фінал» проводиться між переможцями пунктів 6.5.1. та 6.5.2. Переможець сітки «winners» починає серію ігр з перевагою у одну перемогу, тобто стартовий рахунок 1-0.

6.6. Усі матчі, крім гранд-фіналу, проходять по системі bo3 (тобто переможцем вважається та команда, яка переможе в 2-ох іграх). Гранд-фінал грається по системі bo5 (тобто переможцем вважається та команда, яка переможе в 3-ох іграх).

6.7. Переможцем турніру вважається команда, яка виграла гранд-фінал.

6.8. Lan-фінал відкритий для глядачів.

6.8.1. Глядачам будуть надані сидячі місця, трансляція гри на проекторі.

6.8.2. Глядачі не повинні ніяким шляхом підказувати гравцям.

6.9. На lan-фіналі будуть присутні 3 судді, які будуть слідкувати за дотриманням правил. Двоє суддів будуть транслювати та коментувати гру для глядачів.

 

  1. Правила створення лоббі (онлайн частина).

7.1. Створює лоббі один із капітанів.

7.2. Назву та пароль встановлює на свій вибір та повідомляє про це суддів та капітана команди-суперника.

7.3. Мод гри CM (Capitans mode).

7.4. Вибір сторони на розсуд капітанів. Якщо капітани не дійдуть згоди, то вони звертаються до судді і він розподіляє сторони випадковим образом.

7.5. Глядачі та Чіти вимкнені.

7.6. Місце розташування серверу – автоматичне.

7.7. Судді можуть бути присутніми на будь-якій грі.

7.8. До «коментаторів» можуть заходити тільки судді. Нікого стороннього.

7.9. Максимальний загальний розмір паузи – 10 хвилин.

7.10. Зняття з паузи здійснюється зі згоди обох команд.

7.11. Якщо в серії піків-банів, або до 00:01 хвилини матчу виникли непередбачувані проблеми – робиться ремейк гри за модом AllPick. Всі піки повторюються.

 

 

  1. Умови дискваліфікації та не допуску команд.

8.1. Команда зі змінами складу після завершення реєстрації (якщо це не заявлений раніше standin) до турніру не допускається.

8.2. Команда, що використовувала стороннє програмне забезпечення, змінюючи хід гри – дискваліфікується.

8.3. Команда, що робить заміну не за правилами – отримує попередження. 2 попередження – дискваліфікація.

8.4. Образлива поведінка у чаті гри, неповага до суперників, суддів, організаторів – попередження.

8.5. Неявка на 3 і більше матчів онлайн-етапу – дискваліфікація.

8.6. Якщо одна з команд категорично проти паузи, то матч припиняється, капітани звертаються до суддів(обов’язково з наявністю скріншота післяматчевої статистики),  судді переглядають гру і виносять вирок. Або матч буде переграно, або покарано одну з команд.

 

  1. Терміни проведення Конкурсу

9.1. Реєстрація команд з 12 жовтня 2017 р. по 22 жовтня 2017 р.

9.2. Проведення групового онлайн-етапу з 25 жовтня 2017 р. по 30 жовтня 2017 р.

9.3. Проведення турнірного онлайн-етапу з 1 листопада 2017 р. по 6 листопада 2017 р.

9.4. Перший день lan-фіналу пройде 11 листопада 2017 р. Другий день lan-фіналу – 12 листопада 2017 р.

  1. Порядок нагородження.

10.1. Переможці турніру отримують дипломи відповідного ступеню та грошову винагороду в наступному розмірі:

– за 1 місце – 1200 грн;

– за 2 місце – 900 грн;

– за 3 місце – 600 грн.

10.2. Виплата грошового заохочення переможцям турніру проводиться за рахунок коштів первинної профспілкової організації студентів, аспірантів і докторантів
ХНУ імені В. Н. Каразіна.

10.3. Нагородження переможців відбудеться 12 листопада 2017 р. у Колонному залі Північного корпусу ХНУ імені В.Н. Каразіна.